Spis treści
PDF
Znajdź nas:
Skontaktuj się z nami:
tel./fax: (85) 652 50 62 tel. kom.: 606 620 555

Kontrowersje wokół marketingu w Polsce (ebook)

Ocena:
0 ocen
Podtytuł
Niepewność i zaufanie a zachowania nabywców
Data wydania
2009
ISBN/ISSN
978-83-61408-36-9, 978-83-89437-24-2
Liczba stron
653
Kategoria
Nauki ekonomiczne, PUBLIKACJE BEZPŁATNE, Nauki ekonomiczne, Marketing /Reklama /Public Relations, Zarządzanie /Organizacja /Strategie
Redakcja naukowa
Lechosław Garbarski, Jolanta Tkaczyk
Dostępne formaty
PDF Format PDF Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednak ze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc. x

Przesyłka elektroniczna: 0,00 zł
Wysyłka: natychmiast po dokonaniu zapłaty

  • Podobne publikacje(24)
Dotacje na innowacje

Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Serwis Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Białymstoku