Spis treści
PDF
Znajdź nas:
Skontaktuj się z nami:
tel./fax: (85) 652 50 62 tel. kom.: 606 620 555

Instrumenty marketingu jako czynnik ekspansji sektora żywnościowego (ebook)

Ocena:
0 ocen
Opis
Opracowanie dotyczy problemu ekspansji przedsiębiorstwa branży żywnościowej, czyli problemu wzrostu wartości produkcji, sprzedaży, udziału w rynku, poprawy pozycji konkurencyjnej, czy wreszcie wzrostu efektywności. Ekspansja ta jest na rynku żywnościowym szczególnie trudna. Ponieważ znaczenie funkcji zdrowotnych konsumpcji żywności jest coraz większe a sama zdrowotność społeczeństwa staje się kategorią ekonomiczną – jako istotny element jakości produktu może ona stanowić sprawny instrument promocji żywności.
Informacja o ograniczeniu drukowania
10stron/10tyg.
Nr katalogowy
A04329
Data wydania
2008
ISBN/ISSN
978-83-60432-29-7
Liczba stron
211
Kategoria
Nauki ekonomiczne, Marketing /Reklama /Public Relations
Redakcja naukowa
Edward Hościłowicz, Iwona Janowska, Kazimierz Meredyk
Dostępne formaty
PDF Format PDF Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednak ze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc. x
Zabezpieczenie pliku
DRM Zabezpieczenie pliku: DRM Adobe DRM jest systemem ochrony praw autorskich stworzonym przez firmę Adobe. Jest to standard obecnie obsługiwany przez większość dostępnych e-czytników. Czytanie ebooków zabezpieczonych Adobe DRM, jest możliwe na komputerze po zainstalowaniu darmowej aplikacji Adobe Digital Editions. Aplikacja następnie musi zostać zarejestrowana dla konkretnego konta Adobe ID (również zakładanego przez użytkownika - jest to proces jednorazowy i bezpłatny). Więcej informacji znajdziesz w Digital Edition. x
16,61 zł + Do koszyka

Przesyłka elektroniczna: 0,00 zł
Wysyłka: natychmiast po dokonaniu zapłaty

  • Podobne publikacje(24)
Dotacje na innowacje

Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Serwis Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Białymstoku