Spis treści
PDF
Znajdź nas:
Skontaktuj się z nami:
tel./fax: (85) 652 50 62 tel. kom.: 606 620 555

Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu - 32 (ebook)

Ocena:
0 ocen
Opis
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego nr 777
Podtytuł
Marketing przyszłości. Trendy. Strategie. Instrumenty.
Tytuł tomu
Konsument jako uczestnik procesów rynkowych i odbiorca komunikatorów marketingowych
Nr katalogowy
A07950
Data wydania
2013
ISBN/ISSN
1509-0507
Liczba stron
556
Kategoria
Czasopisma naukowe, PUBLIKACJE BEZPŁATNE, Czasopisma naukowe, Finanse /Bankowość, Marketing /Reklama /Public Relations, Zarządzanie /Organizacja /Strategie, Nauki ekonomiczne
Redakcja naukowa
Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec
Dostępne formaty
PDF Format PDF Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednak ze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc. x

Przesyłka elektroniczna: 0,00 zł
Wysyłka: natychmiast po dokonaniu zapłaty

  • Poprzednie publikacje(10)
  • Podobne publikacje(24)
Dotacje na innowacje

Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Serwis Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Białymstoku